26 June 2011

Selagi Ada Sayang.

Ya Allah, Allah Maha Besar, aku berserah kepada Mu, Ya Allah, Kuat nye ujian mu pada aku hari ini. aku tahu engaku berikan ujian itu untuk aku lebih tabah dan kuat dalam hadapi ujian ini..

Aku tahu bukan senagn untuk aku jaga dan pelihara hubunagn aku dengan Si Dia dengan perbagai ujian ini..tapi insyaAllah aku akan tabah dan aku selalu berdoa agak hubungan kami kekal hingga akhir hayat. walapun dengan perbagai ujian dan halangan yang aku tempuh sekarang, aku berharap dia dapat bertahan dan selalu lah memohon kepada Allah s.w.t supaya hubungan kami kekal..

Niat aku jujur dan iklas untuk jadi kan Si Dia isteri yang sah dan halal bagi aku..

Buat Nurul Syazwani : selalu lah berdoa dan memohon kepada Allah agar hubungan kita kekal hingga akhir hayat, InsyaAllah selagi ada cinta dan sayang awak kat abang, selagi itu abang akan sayang dan cinta kepada awak,

Ya Allah, Jauhilah kami dari gangguan syaitan dan perkara2 yang buruk dalam hubungan kami.. Amin.

No comments:

Post a Comment