04 October 2010

Ada apa dengan Ekspo Cheng Ho

2 Minggu lepas nik ada terima msg dari sahabat baik yang sama-sama stdy kat poly. dia yang bagi tahu tentang ekspo Cheng Ho..sebelum yu pun nik dah tahu tp bt2 tak tahu je..hehe.

so nik ada isi borng nak jd sukarelawan time Ekspo Cheng Ho tu..Semalam ada terima panggl dari urustia dia..bagitu nik diterima sebagai AJK induk Bhagian Grai dan permasaran..mmg terkejut gle rasa..mmg benda yang dinatikan selama ini diterima dgr hati yang tebuka..stat 6/10-27/11 nnt nik kan duk kat Kota Bharu..ambk peluarg ini untuk tambah kan ilmu..lagi pun nik akan ambk 1 tapak Ekspo untuk PPKB Group Enterprise. ini suyrikat kami bertiga. NIK, Muhsin, Mukhri..insyaAllah semua nye akan dipenukan dgr aktiviti yang padat.

sapa-sapa yang berminat nak tahu boleh tgk kat bawah ni..


Ekspo ini peringkat Antarabangsa..so dari seluruh dunia tp yang banyak dari cina lah..
tp yang nik pelek kan..media kita tak ambk tahu atau buat-buat tak tahu ttg benda ini..
tp tak kisah lah..mmg yang kerajaan kelantan buat ni adalah yang terbaik..

insyaAllah, 6/10 ni nik akan stat bertugas sebagai AJK..tangjawab yang diberikan adalah satu amanah..

ok, insyaAllah nnt nik akan update dari masa ke semasa ttg Ekspo ini..tp tak pasti dapat tak, kerana pas ni akan berada di kampung. so time berada di sana nik just guna brodband je..
kepada kwn2 semua. doa2 kan semoga semua berjalan lancar dan kepada yang dpt hadiri 2 datang beramai2 ke Ekspo Cheng Ho 21/11/10-26/11/10..

No comments:

Post a Comment