19 September 2010

1 hari ke sana ke sini..

hari jumaat bersamaan 17/9/2010..hari yang dipenuhi ng perbagai aktiviti..
dari pagi lagi kuar umah g cop pengesahan sijil ng kak esah. pas 2 g pos surat ke uitm, g bt kad pngalam baru, utuk tukar alamat..kami baru pindah putrajaya so xsmpat lagi nak tkar alamat..leps siap bt kad pangalan kat JPN putrajaya trus pg solat jumaat kat masjid sulatan mizan putrajaya..masjid ini sngt unit..tenagn je time duk dlm msjid 2..blik je jumaat trus siap2 g ke umah En sharil..dia bt umah t'buka, En sharil upline kami dlm shamelin bina..wapun blh dikatakan dulu keje yg bagsu n gaji yg tinggi tp apabila tngunagn tinggi tpaksan lah duk kat umah biasa...time g sana 1 juada yg baru aku jmpe..makan tu lebih kurang mcm toho sumabt . ti dia xguna toho..dia guna kerepek, ala2 kon aiscrem..msuk timun,sukuang,toige dlm tu pas tu letak kuah kacang, best sngt..ok2 cukup dulu pas makan 2..nnt kita bt tajuk sal mkn2 je...lepas siap sana kami g ke HQ shamelin bina utk beli barang dan trus ke tabun darah negara,





abah nak derma darah...aku?? aku xblh lah,, bnyk sangt penyakit dlm bdan ini, dan doktr pun pesan aku xleh drma darah..akibat sakit aku time kanak2 dulu...n pas siap sana trus blik kerana malam tu kene hantar adik naik bas lak....1 hari yg penuh aktiviti..

2 comments:

  1. tu gmbr darah yg abah derma ke?..sblm ni penah derma..tp mcm xtgk sgt paket darah yg diambil..

    ReplyDelete
  2. xlah..tu ambk dari google je..huhu

    ReplyDelete